2009. május 4., hétfő


Tegnap az m2 jóvoltából volt szerencsém VÉGRE megtekinteni az Ópium című magyar "remeket". Ha honi filmről van szó, mindig elég borúlátóvá válok, de azt hiszem ezzel nem vagyok egyedül. Utoljára a Pálfi rendezte Taxidermiára tudtam azt mondani, hogy iszonyat súlyos....és az nem most volt! Különc ízlésemnek való mozialkotás volt az Ópium is, amit még nem feltétlenül tudtam 100%-an megemészteni , de mindenképpen tetszett az a világ, az a történet amit elém tártak!

1913-as időkben járunk, amikor is az orvostudomány (azon belül is a pszichiátria esetek) egy új világába kapunk betekintést! Egy "elmebeteg" (skizofrén) nő téveszméit, és az ópiátoktól függő orvosa különös kapcsolatát ismerhetjük meg. Két külön világ eggyé érése a maga abszurd formájában.....

A mozi honlapján olvashattok a film pontos elemzéséről, találtok képgalériától kezdve, a stábtagokig mindent! (A lobotómiáról szóló részt külön kiemelném!) Az oldal desing-ja remekül igazodik a movie képvilágához, nálam minden tekintetben 100%-os! :)

Katt: http://www.opium.film.hu/menu.html

2 megjegyzés:

  1. Honi mozi...maximálisan egyetértek Veled.Nem igaz hogy egy ilyen anno nagy filmnemzet mint mi nem vagyunk képesek most olyan filmet csinálni ami használható élvezhető és nem egy lapos szar.grrrrrrrrr megkattanok amikor ez a téma jön szóba és vagy az ilyen annyira művész vagyok hogy a fejem beleesik a fejembe ember csinál filmet vagy apu f.szán bekerül idióták csinálnak filmet...ez itt a baj úgy egy egész népre levetítve hogy az igazán fontos dolgokat nem olyanok csinálják akiknek kellene és akik meg csinálnák azokat félelmükben kiírtják a parasztok
    minden jót B
    ui.:remélem egy vizitet várhatok Tőled a blogomra kíváncsi vagyok és nagyon érdekel a véleményed

    VálaszTörlés
  2. Csáth Géza regényének az adaptációja, ami külön érdekes, mert azokat általában nem szeretem. de ezt figyelembe véve is tetszett, pedig én is finnyás vagyok.

    VálaszTörlés